kanalizereis derin0_ belim ve kalça kemiklerim o kadar ağrıyor ki bende ayakta durmaya zorlanıyorum. 2 aydır böyle birşey yaşıyorum öncesinde hiç yaşamamıştım
[silindi] derin0_ ay evet sanki rahmin içinde uyuşukluk kasma acı tarzı birsey bende de olurdu karnım kasiklarim çok ağrıdı zaman berbat bisey ya geçmiş olsun canım
kbrylcnkbyn derin0_ Kız benim de aynı öyle ya normalde doğumdan sonra sancı kesiliyor diyorlar ben hep doktor yanlış bişey yaptı ondan oluyo bu kadar ağrı sanıyordum 😀
babybaskrt derin0_ benim karnım ve belim çok ağrıyor mide bulantısı sürekli tuvalete çıkma isteği.. ilk gün hayattan kopuyorum maalesef 😔
ladymoms_ Doğum yapalı 2 ay oldu adet oldum geçen gün sanki bacaklarım boşalıyor gibiydi ayakta duramiyordum çok bide benim çok kanamam olmadı bende saniyomki kan revan olcam acaba bizim demirimizmi eksik
ladymoms_ derin0_ kız ben hamileyken demir ilacı kullanıyordum yine aynıydı niye böyle zaten B12 hiç yokmuş iyi yaşamışım bu zamana kadar 😂