Kızlar oğlum birkaç güne 18 aylık olacak doğduğundan beri gündüz uykusu asla yok zaten nadiren 1 saat uyur 6. Ayından sonra gece uykuları biraz düzelmişti 10.ayda yatağını ayırdım çok güzel bir düzen oluşturmuştuk gece 2-3 kez kalkıp emip yatıyordu taa ki 14 temmuzda KPSS’ sınavına girmek için birkaç saatliğine kv ve görümceme bırakana kadar ayy çocuğumun o günden beri 1 saat uyuduğunu bilmiyorum çok yoruldum psikolojik olarak tükendim bittim o gün oğlumu ilk kez bıraktım ama sabah 3 saat kadar zaten uyuttular ben gittikten sonra ben sınavdan çıkınca da uyanmıştı öğleden sonra sadece beni görmeden durmuştu o zaman 14 buçuk aylık falandı eve geldiğimde beni görüp kendini yere atmış ağlamıştı o günden sonra diş gıcırdatması da olmaya başlamıştı tabi sonra her gün kaliteli vakit geçire geçire bunları düzelttik ama gece uykusu asla düzelmiyor meme delisi oldu çıktı sabaha kadar ağzından çıkmasın istiyor bir ona bir ötekine üstümde uyuyo ama asla çıkarmıyor ağzından kesmek istiyorum ona da kıyamıyorum en azından 20-21 aylık olsun diyorum ama böyle giderse keseceğim artık sabaha kadar elim ayağım titriyor o kadar emiyor ki göğüslerim ucu yara oldu yanından kalkıp lavaboya gitmeme izin vermiyor memeden kestim rahatladım diyen annemiz var mı ya nolur umut olun bana yoksa kafayı yiyeceğim 🤏🏻 kaldı imdatttt yaniii imdatttt