ADLina Oğlum 3 mayısta 4 olacak ama şu bir kaç gündür aşırı agresif herşeye ağlıyor bişeyler fırlatıyor bize parka gidiyoruz çocuklara bulaşıyor çok yaramaz dı ama böyle değildi ekran vardı onu tamamen kaldırdım ondan damı oluyor acaba
Boncuk-anne ADLina şuan 3 buçuk yaşında daha 3 yaş sendromu bitmemiş bence. Bizimde 3 ay kaldı 4 olmaya 2 haftadır daha beter oldu. Bende düşünüyordum 4 yaş mı yüklendi acaba diye 😔