tombikdonerkankasiiskender Dolgulu dişimin yanı kırıldı çürük yok görünürde ne yapılır buna acaba ya su içtim bi sızlama oldu sabahı zor edecem diş işiyle uğraşmayı hiç sevmiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ resimde koyabilirim isteyene
sevilcn tombikdonerkankasiiskender dolgunun altından çürümüş olabilir dişiniz dolgunuzu yenilerler diye düşünüyorum yeni diş tedavisi oldum başka bilgim yok fjfj
annediyebiri tombikdonerkankasiiskender sızlama oluyorsa çürük olabilir doktor değilim ama benimde başıma geldi kanal yaptı doktor
[silindi] tombikdonerkankasiiskender görmeden bir şey denilemez dolguyla kurtarilabilir de eğer sızlama geçmez de pulpa açılırsa kanal tedavisine gider geçmiş olsun inşallah dolguyla yirtarsiniz
Dtkubra tombikdonerkankasiiskender diş doktoruyum yardımcı olabilirim isterseniz net bir resim atabilirseniz
tombikdonerkankasiiskender [silindi] ya inşAllah siz asistan mısınız acaba resim atsam anlar mısınız pazartesi gidicem doktora anca 🤦🏻♀️
Migrenimtutuyovalla Dtkubra Benimde dişim böyle kırıldı 10 gün kadar önce doktora gittiğimde röntgen çekmeden bişey diyemem dedi merak ettiğim için soruyorum röntgensiz sadece muayeneyle teşhis koyabilirmiydi dişe bakarak? Siz şimdi atarsanız resim yardımcı olurum deyince içime kurt düştü
tombikdonerkankasiiskender Dtkubra yeni gördüm mesajınızı kusura bakmayın şimdi yğklüyorum sarı olan yer kırıldı
Tatlican Migrenimtutuyovalla Kesin olarak birşey diyemez galiba resimle ama tahmin yapar Çunku dr yegenimin dislerine bakti ve sonra dolgu gibi görunuyor fakat kanal tedavide olabilir dedi Filmde net anlardım dedi
Dtkubra Migrenimtutuyovalla yok en güzel sonuç röntgenle alınır ben resimle seçenekleri söyleyebilirim sadece şu olabilir şu olabilir diye ama röntgenle kesin teşhis konulur. Römtgensiz ihtimaller üzerinde konuşabilirm sadece
Slmm2006 tombikdonerkankasiiskender Benim de 1 hafta önce kırıldı. Salı günü yaptırdım. Kanal tedavili dişim kırıldı az. Birşeyler yiyip içerken ağrımıyordu benim ki. Doktor baktı az vurdu acı var mı dedi. Acı yoktu. Röntgen çekildim ona baktı. Hiç uyuşturmadan 10-15 dk da yaptı. Kırık yeri az düzeltti sonra geri tekrar doldurdu benim. Ama ağrım yoktu benim tabi.
Dtkubra tombikdonerkankasiiskender çok büyük ihtimalle dolguyla kurtarılır gibi gözüküyor sanki kırılma gibi değilde orda dolgu varmış düşmüş gibi. Ama çok derin bişey değil gece uyandıracak kadar şiddetli zonklama tarzı ağrılar yoksa dolgu olacak gibi