Herkese merhaba. Kızım 2 ay 5 günlük ve neredeyse 1. Ayından sonra doğru düzgün rutin bir düzenimiz olmadı. En az 4 gün de yaptı kakasını. Anne sütü artı mama ile besleniyor ve ilk hipp kullandım şimdi ise SMA kullanıyorum. Mamayı değiştirip evolvia kullanmayı düşünüyorum. Bir tek benim çocuğum mu böyle diye düşünüyorum bazen.Lütfen bana öneriler de bulunun.