Ogulluana hala desteksiz oturamıyor mesela bunu doktor da biliyor kontrol edecek tekrar. Ayakları iyi mesela bacaklarıyla kendini çok güzel itiyor ama kollardan tam güç alamıyor problem mi var acaba diyorum 😕 hiç yapamıyor değil ama sanki daha güçlü olmalıydı