leylannpembemontu Kızlar petekleri açtığımdan beri sanki bebeğimin ağzı çok kuruyor Trendyolda satılan minik hava nemlendiricileri var buharlı kullanan var mı memnun musunuz içine aromatik yağda ekleniyormuş koku vermesi için
ElifDeniz21 leylannpembemontu Ben kullanmaya başladım ama benm büyük 3 lt bayağı işe yarıyor kızım uyumadan açıyorum odası uyku saatine kadar nemlenmiş oluyor
momsipek leylannpembemontu miniklerden almıştım hamileyken ama yetersiz kalıyor şimdi bebek var 50 60 nem olması gerekiyor kanz ın 4 lt olan nemlendiricisini aldım memnunum küçükler sadece masa başı çalışanlar için çok yakında belki faydalı olabilir onun dışında çöp 😐
ElifDeniz21 leylannpembemontu Ben eczaneden almıştım uyku öncesi açıp iyice nemlenmiş oluyor zaten uyku esnasında pek açmıyorum hırıltısı şiddetli değilse
Hilldnzz Bende bi ara hafif öksürüğü vardı nemlensin diye aldım trendyol dan baya uyguna aldım memnunumda https://ty.gl/szr5e5st8s0oh bi bak ihtiyacın varsa ☺️
mero_81 Hilldnzz bende kiwinin aldım da soğuk buhar veriyor normal mi bende sıcak verir diyordum ama şaşırdım genelde öyle mi acaba nemlendiriciler
Merveruya mero_81 canım ya ben de yeni aldom direk su koydum çalıştırdım ama su akıtıyor bozuk heralde dimi
momsipek leylannpembemontu kesinlikle hiç işe yaramıyor civil den aldım en uygun fiyat oydu kanz 4 lt