_tugcee Öncelikle merhabaa normalde 120 ml içiriyordum ama 2 gün önce tam 3 aylık olduk sizce 120 ml den mi devam edeyim yoksa 150 ml e geçeyim mi? Artık 3. Aya geçtiği için arttırmalı mıyım yani ml i?
mero_81 _tugcee 6. Ayda hala 90 cc içen kızım😁 bebekten bebeğe göre değişiyor canım içebiliyorsa 150 yi arttır bizimki sık beslenir ama nadir 120 içer reflü olduğu için fazla veremiyorum kusuyor
balbadem48 _tugcee benim kızım 5 aylık olacak hala 150 içiyor canım bazen 180 yapayım diyorum ama illa bırakıyor dibinde o yüzden yapmıyorum artık
eslem00 smr315_ ben hem anne sütü hem mama veriyorum çoğunluk anne sütü günde 3-4 defa mama veriyorum oda 90 cm bazen 60 az mı haftaya 4 aylık olcak
_tugcee mero_81 Bizimkinin de maşallahı var 120 yi verdiğim gibi bitirir hemen🫠 ama arttırmayı deneyim bi en azından bi ölçimm
_tugcee Maviorkide Normalde 120 cc de doyuyor ve bitiriyor ama yaklaşık 1 aydır böyle devam ediyor olmazsa bi 150 yapıp tepkisine bakayımm
gularslan11 _tugcee ben 9 aylık bebegımı 120 ye cıkardım dıye kusmaya basladı her bebek farklı 🤭bebek kendısı ne kadar ıcecegını belırler
smr315_ eslem00 pazar günü 1 aylık olucak bende mama verıyorum çoğunluk anne sütü doktora dedim bırsey olmaz dedı