Kızlar bebeğim 2,5 aylık 50 günlükten beri gündüz uykuları mahvolmuş durum da 25. Dakikada kurulu saat gibi uyanıyor ne yapacağımı şaışrdım akşama kadar başındayım uyusun diye hiç birşey yapamıyorum evde uykuya dalması en az yarım saat ve onun üzeri ama uyuduğu 25 dakika veya şanslıysam 40 dakika . Bunun nedenini bilen daha önce yaşayan var mı ?? Acaba uyku aralarını mı açmalıyım normalde 1 saat dolunca uyku sinyalleri vermeye başlıyor mızmızlanıyor bende yatırıyorum uzatmalı mıyım ? Ve özellikle akşam ikindiden sonra bu durum kaosa dönüşüyor asla uyumuyor uykuya direniyor açsa bile memeye direniyor ve sanki canı yanar gibi felaket derecede ağlıyor hiç bi şekilde sakinleşmiyor asla yere yatağa falan koyamıyorum koyduğum gibi nefes almaksızcasına ağlıyor . Daha önce başından geçen fikirleri olanlar yazabilir mi lütfen