Arifepl benim de çok şişti normal doğum yaptım. Beton gibiydi kaldıramıyordum bile gören şok oluyordu bacaklarım da şişmişti testler vs her şeyi yaptırdım kalbime bile baktırdım epidural almıştım ona bağladım ben bir şey çıkmadı zamAnla indi şişliği ama baya bir sürdü 1 ay falan normalde 37 giyiyorum 40 numaralar bile olmuyordu:(