Merhabalar güzel annelerim bnde sezeryan dogum sonrası göbeginden şikayetçi olanlardanım bu konuda ne yapmam gerekiyo bilmiyorum doguma 72 kilo ile girdim suan 60 kiloyum bebegimde 3 aylık oldu hamilekaldıgımda ise 54 kiloydum şuan için 6 kilo fazlalığım var ve bu kiloyu verebilcekmiyim yada veriliyomu sizce aynı zamanda bebegimi emziriryorum cevremdeki herkes emzirdiğin için fazla kilomu verirsin diyorlar sizce de öylemi veriliyomu fazla kilolar ne kadar sürüyor vermek bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim yada bu durumu yaşayıpta bilenler varmı nasıl oluyor