Merhaba benim sorum bebeğim hareketlenmeye başladı artık tam tur çok rahat dönebiliyor ve uyunır uyanmaz yüzüstü dönüyo bazen çok uykulu oluyo kafasını yapıştırıyor yastığına gecede böyle yapmasından korkuyorum böyle uyuya kalır nefes alamazsa diye siz nasıl uyutuyorsunuz