1balAnnesi benm kızımda aynı, yeni kontrole gittik 2 yaşına kadar çıkması gereken dişine 1 tane kalmış ondan sonra rahatlarsınız 2 yaşına kadar dedi.
İnan birbirimizden farkımız yok sabırla sakince devam etmek zorundayız 😥
Benm kızım hala emerek uyuyor sürekli dip dibeyiz bi anneme indiğimde rahatlıyorum inan dünün temiz bulaşık makinesini hala yerleştiremedim.
Tam bi işe başlıyorum elim 50 defa girip çıkıyor bende zorlanıyorum ama ya sabır. Allah yardımcımız olsun sakin ol düzelecek elbet