Bizim oğlana bir türlü sevdiremedim balığı çorbasını yaptım bugünde çok az içti yarında içirsem bişey olur mu bilen var mı bi iki gün durur mu bide balık yemeyen bebekler içinde yağını kullanmaya başlayan oldu mu ( 12 ay) doktor möllers önerdi kullanan var mı?