Balkiz15 ay ben çok memnumum ondan, oğlumda 1.5-2.5 yaş arası ciddi iştahsızlık vardı gelişim geriliği oldu 2 yaşında 1.5 yaş gibi görünüyordu, tabi ek sağlık problemleri de vardı oğlumun ama babybomb çok güzel iştahını açtı resmen o ve argivit sayesinde yaşıtlarına yetişti şükür. Çok tavsiye ederim.