Darıca Farabi hastanesinde doğum yapan var mı kızlar deneyiniz olanlar yazabilir mi? Özel mi sizce yoksa devlet mi?ben ilk doğumumu özelde yaptım ama şuan gündemde olanlar beni endişelendiriyor her anne gibi memnun kalan var mı acaba devlet hastanesinden yada memnun olmayan?