Aybuke_ ilk gün ateş olmuyor cnm ama sanırım iki hafta sonraydı iki gün boyunca ateş oldu 38dereceyle başladı ilk gün ikinnci gün 39oldu ateşi biraz araştırdım bu aşınin ateşi ikinci haftada oluyormuş zatn bu günlerde aşırı huysuz sinirliydi aslında ikinci günden sonra bebeğim farklı bı bebek oldu sevecen ve gulen çocuk yok artık çok sinirli agrasif hemen ağlama moduna geçiyor aşı sonrası birden bu tarz reaksiyonlar verdiği için ben daha çok aşı üzerinde durdum ateşi için ilaç kullanmadım banyoya soktum ya da soğuk kompleks yaptım