5 yaşında oğlum var ve anasinifina başladık oğlum okula gitmek istemiyor yarım gün devlet okulu saatinden falanda 10 15 dk erken alıyorum ama oğlum sabahları sürekli ağlıyor öğretmeninden hiç ayrılmıyor bu arada evde bile bensiz başka odaya antreye dahi çıkamıyor korkuyorum diyor ışık olmadan uyumuyor canavar var diyor anlatıyorum herseyi söylüyorum ama yok sürekli aşırı sorular soruyor yapmicam etmicem tarzi inatlasiyor her neyse bugün biraz konuşturmak istedim ağladığı için okulda bana sen git dediler dedi bende kim dedim erkekler dedi ev yapıyorlardı üzüldüm falan gibi şeyler anlattı şuan üzüldüm ağladım tek çocuk ilgilendim öyle çokki anlatamam ve zoruma gidiyor artık ne yapmam lazım bir fikir verin yemek seçiyor yemicem istemiyorum diye sürekli ağlıyor paylasmadigi için okulda da anlaşamıyor sanırım hiç arkadaşı dahi yok ve ağladım az önce bu durumuna