Allah bağışlasın. Sıhhatle kucağı almayı nasip etsin.
Benim oğlanların arası da 22 aydı. Şimdi biri 1 yaşında biri 3 üne girecek. İyi düşünün, pozitif olun ki karnınızda ki bebekte olumlu etkilensin; yanınızdaki evladınızda. Annenin duygu durumu çok önemli kendinizi her daim kötü hislerden uzak tutun. Bebeğe gerçekten çok yansıyor. Kendimden biraz bahsedeyim . Sizi etkilemek istemiyorum. Onun için kötü hissetmeyin sadece annenin yaşadığı her duygu doğum sonrası o çocukta vuku buluyor onun için yazmak istiyorum. Belki okuyanlar için bir kapı olur.
…
6.5 aylık karnımdayken ayağımı kırdım. Alçıya alındı. Alçıyla evde otururken içim şişti kafamdakileri çok kurdum falan ayrıntıya girmiyorum ama kendimi çok çok üzdüm. Bebeğimin 7. Ay kontrolünde yatış verildi. Perinatolojiye yüksek tansiyondan yattım. erken doğum oldu. Bebeğim küvezde kaldı ben yoğun bakımda. Kavuştuktan sonrada kesintisiz ağlamaları oldu. Uykusuz 7/24 ler oldu. . 4. Ayda beni tanıdı ve benden başkasına gitmez oldu. Hep kanguruda hep beraberdik.
Hala da öyleyiz😅
Velhasılı ağlamalarım kötü kuruntularım bana uykusuzluk, huzursuz ağlamalar, bel ağrıları, boyun ağrıları olarak geri dönüyor.
ne yazasım varmış. Kusura bakmayın. Okuduysanız buraya kadar teşekkür ederim. 🩵.
Anne her zaman en iyi annedir. Çocuklarına yeter. Yeter ki okuyup doğruyu öğrenip onlarla öylece ilgilenmek. çocuklarımıza şefkati sevgiyi verdik mi gerisi halloluyor inşallah