Bu kilo muhabbetinden rahatsız olanları hiç anlamadım niye yarıştırma veya iyi anne kötü anne olarak düşünüyorsunuz. Sanırım sizin çevrenizdeki insanlar sizi böyle yargılıyor ondan dolayı tepki gösteriyorsunuz kilo sormakta bişey yok sakin olun. Kimse bebeği zayıf diye kötü anne olmaz bu düşünce çok kötü asıl