Berenimkizim bu yaşadıklarınız normal değil ki ☹️ mastit olmaması için doğru emzirme pozisyonunu öğrenmek gerekiyor. Uçları yara olmasın diye göğüs ucu kremleri var. Ben doğuma 1 ay kala onları sürmeye başlamıştım. Ayrıca ayva çekirdeğinden krem yapıp sürerdim hiçbir zaman yara, çatlak olmadı 🙏🏼