Seldaaaaaqaaq Arkadaşlar bebeğimi sütten keseli 7 8 ay oldu hala arada sıkınca süt geliyordu çok az damla damla. Bugün baktım meme başından kanlı süt geldi bu konu da bilgisi olan lütfen yardımcı olur mu çok korkuyorum
Miracinannesi_ Seldaaaaaqaaq eltimin bebeği süt yerine kan emiyormuş bebeğinin agzinin kenarında kanı görünce anlamis doktora gitmiş sebebini tam hatırlamıyorum ama kanser vs gibi bir durum yoktu şuanda da gayet iyi endişelenme önemli olduğunu zannetmiyorum
Karademirmerve Seldaaaaaqaaq korkma canım benimde oldu üstelik hamileydim doğuma kadar sürdü doktora gittim kirs var dedi gebelik olduğu için ilaç kullanamamistim ama senin öyle bir durumun yok ilaçla geçer inşallah
Seldaaaaaqaaq Miracinannesi_ inşallah inşallah eltinizin bebeği küçük müydü meme başı çatlamasındn dolayı soruyorum
Miracinannesi_ Seldaaaaaqaaq ne kadarlıkti diye sormadım kendisi anlatmıştı bana da ama sut kanallarindaki gerginlikten dolayı olabiliyormuş nette gezinirken gördüm sen içini ferah tut bence kötü bisey yoktur