oylesine_ 150cc sizin aylardaki bebeğin tek seferde içmesi için çok fazla. 90ı yer yer 120yi rahat içer. Önemli olan çok sık ve çok mama içmesi değil. İçip kusarsa veya istemeden içerse o mama bebeğe yaramaz. Bir de mamanızı dinlenen ve sıcak suyla hazırlayıp ılıtın. Mama, ılırken iyice eriyecek süt tadı alacak bebek daha zevkle içecek. Bebeği gece mama için uyandırmayın gece de büyüme hormonu salgılıyor uyurken büyüyor bebek.