Bebeğim 8.5 aylık. İlk kulağının arkasında yara gibi birşey oluştu sonra kabuk bağladı. Daha sonra sırtında çıktı ⅘ tane. Geceleri ateşi çıkıyor. Acile gittik korkulacak birşey yok polikliniğe muayeneye gelin dediler gittik. Doktor bebeklerde olan deri lezyonu birşey yok. Gıda alerjisi değil. Uyuz değil. Su çiçeği değil dediler. Oğlum sürekli gece ağlayarak uyanıyor çok keyifsiz. Doktorlar birşey demiyor. Allah aşkına bilen birşey söylesin. Doktor varsa aranızda yardım etsin !