ZamaneAnnesii Melaece neden herkes bu testlerden alıyor ki kaset test en iyi sonucu veriyor boşuna ümitlenmez insan Sanirim bu erken gebelik testi bi cok postta okudum yanlış sonuc verilmiş rabbim gönlünüze göre versin inşallah
Melaece ZamaneAnnesii bende yanlış olduğunu düşünüyorum eşim kendinden çok emin ama insan bir şüpheye düşüyor bugün gidip doktora emin olacağım 😄
ay1003 Benimde 4 gün gecikti gebelik testi negatif çıktı. Benim gibi olan varmı ? Geç döllenme olabilirmi ?
aybarsmmom Silik çıktığı için ne desek boş en iyisi kan testi tabi ki🥰 çıktımı sonuçlarınız merak ettim 😊
Azime26 Benim de erken gebelik yaptım bugün anında baya net bir çizgi çıktı ama kan verdim kanda beta 1.20 çıktı bende anlam veremiyorum bu testlere