Happyyymomms Kızlar bugün dil bağını keseceğimiz zaman 3 gün emzik yok dedi ve bebeğim emziğine çok düşkün ameliyattan sonra emzik veren oldu mu
peramomms Happyyymomms biz hemen verdik 5 dk sonra emzir emzik ver dedi doktor bir problemde olmadı 40 günlük iken kestirdik biz
peramomms Happyyymomms anestezi alacak mı çok basit işlem niye yasakladı bilemedim doktorunuza sorun niye yasak diye
imaddesi Happyyymomms devlet hastanesiydi. 40 dakika sonra emzirmeye başlayabilirsin dediler. İşlemden 5 saat önce aç kaldı işlemden 40 dakika sonra emzirdim. emzikle alakalı herhangi bir yasak olmadı
lapsekiliTayfur Benim bebeğimde 3 aylık onunda dk bağı var işlem nasıl oluyor acaba yalnız anneyim üstesinden gelebilir miyim
Happyyymomms lapsekiliTayfur bence benim kadar beklemeyin bu kadar beklediğime çok pişmanım çok basit bir işlem ama emzik konusu çok sıkıntı doktora da diyeceğim emziksiz uyumaz diye