denizse asli57 7 ay 20 günlük benim kızımda 6 cı aydan itibaren hep bağırır çığlık atardı özellikle markete gittiğimiz zaman uyandığı zaman şuan babababa diyor işte dededede diyor bakalım başka neler diyecek zamanla söylüyorlar merak etmeyin
Azraada58 asli57 benim kızımda ya 7 yada 7 bucuk aylıkken baba baba diyodu anne kelimesini cok gec söyledi cok üzülüyodum ama simdi 7 24 annee anneeee baba yok 🤣🤣
utkummm Bende surda bekliyim benimki demiyo daha bi seyler diyo ama ba ba de de gibi degil ne zaman dicek acaba benimki biraz daha buyuk bide
maygirl asli57 konusmaya babildamanin denemelri bunlar 8 9 aylikken bababa dedede vs baslamisti kizim