Kızçeler 6 gün oldu bebeğimi emzirmeyi bırakalı ama şu 2 gecedir sürekli su içmek istiyor ve bunun için sürekli kalkıyor. Bence emme yerine suyu koyduğunu düşünüyorum. Bende su vermek istemiyorum.
Yanlış mı yapıyorum doğru mu bilemedim. Size sormak istedim siz neler düşünüyorsunuz? ☺️ Kızçeler şu sıralar çok post açıyorum şimdiden soryyyy 😁😁😊😊