TulayGeriDon Poyel50 bebeğin mi senin mi? Benim 250ye çıkmıştı. 1 hafta hastanede yattım. 1 sene sonra yine aynısı oldu. Yine 1 hafta hastanede yattim. Benim böbrek kaynakliydi. Kroniklesti malesef
KubraKaranKaya Poyel50 bizimde 150ydi yatış yapalım dedi yok dedim . Damar yolu bulunmuyor çünkü. İğne verdi günlük vurdurdum. Ek olarak şurupta vermişti
Poyel50 TulayGeriDon acil doktoru idi özelde doktorumuz başka bi hastaneye geçti yatırmadı o yğzden iğne verdi 3 tane