Bebeğim 9 buçuk aylık akşam mama içtikten sonra 1 saat sonra aniden hiç bişey yokken fışkırtarak kustu sonra 1 buçuk saat sonra tekrar aynı şekilde kustu ama su çıkardı uyuturken mama içirirken tekrar kustu neden acaba uyuttum ama aklıma kötü kötü şeyler geliyor kusmuğu kokuyor ekşi ekşi ateşi yok düşmedi de üşütmüş olabilir mi ? Lütfen beni bi aydınlatın tecrübeli anneler 😥😥😥