berivan_r Kızlar yeni 14aylık oldu bebeğim. Genel olarak çocuklarınız neler yapıyor. Benim bebeğim 32haftalık doğdu acaba böyle anneler varmıdır? Fiziksel olarak geriden gelmeleri normal diye biliyorumda davranış açısındanda mı geriden gelecekler acaba??
3kedili2bebekli berivan_r benim bebeklerim 11 aylık daha bende bunu merak ediyordum aslında 32 haftalık doğdular 5-6 kelimeleri var gerçek anlamda oyun oynamaya yeni basladilar tam olarak değil tabi hani kutuları iç içe koymayı içlerine oyuncak koymayı veya yaptığım şeyleri taklit etmeye başladılar ama arabalari surme falan yok daha etkinlik hazirlarsam başarılı oluyorum ama cırt cırtlı kitapları hala yemek saniyorlar siraliyorlar daha yürüme hevesi yok gibi 😂 premature daha büyük bebeği olan biri aydınlatır mı acaba
berivan_r 3kedili2bebekli benimde 32haftalık doğdu sadece yürüme yok koltuklara çıkıyor sıralama var emekleyerek her şeyi yapıyor. Kelime olarak anne baba mama meme gel düt anneanne köpek görünce havhav yapıyor. Kuşlar nerde dedğimde havaya bakıyor. Al ver yapıyor arabaları sürüyor. Oyuncakları kovaya koy dediğimde koyuyor. Alkış baybay biliyor. Müzik çaldığında oynuyor top oynuyor bizimle vs vs yani yaşıtları ile aynı mı yoksa geriden mi geliyor bilmiyorum. Prematüre olumca geriden gelme durumu oluyor mu bilmiyorum. Doktorlara sorunca malum insan gibi cevapta alamıyoruz…