Kizlar selamlar
21 aylık oğlum var.
Kan tahlillerinde bağışıklığına bakıldı ve
Iga 0,3
IgM 0,71
İgg 3,97 çıktı.
Çocuk doktoru immün yetmezliği falan dedi. İmmunolojiye yönlendirdi. Oraya götüreceğim.
Ama çok korkuyorum nasıl bir hastalık olduğunu da bilmiyorum. Doğru çıkarsa diye de çok korkuyorum. bilen bilgisi olan yardımcı olabilecek olan var mı acaba