Hamza34_ Mehhiv ben kullandım. Çok rahat diğerlerine göre. Ellerini kullanmadan sağım yapıyor. Ben emzirirken kullandım öyle faydasını gördüm. Emzimedenn kullanınca süt akışı olmadı. Ama kişiden kişiye değişen bi şeydir bu. @Mehhiv