elifozkan benim bebeğim de kaldı ama Allah bin kere razı olsun doktorlarından ve hemsirelerinden. İlk baş doğduğu hastanede durumu kötüye gitmeye başladı diye direkt İstanbula sevk oldu, orda iyi oldu bebeğim ki kendimiz gördük halini hatırlamak bile istemiyorum Allah bin kere razı olsun tüm doktor ve hemsirelerinden. Sonra taburculuktan 2 gün sonra tekrar kuvrze girdi bu sefer doğduğu hastanede, ondan da aynı şekilde Allah razı olsun hala da kontrole oraya götürürüm. İsteseler daha çok tutardilar iki hastanede, sonuçta el mahkum her dediklerine evet diyeceğiz ama hiçbir kötülüklerini görmedim. İstanbul hastanede hemşirelere bizzat kendim teşekkür etmiştim nasıl ilgilendiklerini gordugym icin. Ben herkesi öyle sanmıştım ama kansizlar burda da varmış. Gerçekten nasıl vicdan anlamıyorum ya. Kuvez süreci yaşamış anne olarak kanım çekildi resmen