Merhaba daha önce de bu konu hakkında sorularım olmuştu bebeğim 3,5 aylık ve kilo alımı yetersiz bu ay sadece 200 gr kadar kilo almış mama başladık ancak ne biberon tutuyor ne mamayı başka yollarla yiyor direkt geri çıkartıyor biberonu zaten emmiyor uykulu halde verdim içmedi beni emerken arada sıkıştırdım gene emmedi çok açken verdim gene emmedi😂😂 nasıl verebilirim nasıl tutturabilirim biberonu ilk verdiğimde zar zor 30cc kadar içirtmeyi başardık ama sonrası asla gelmedi…