zeynep22e sudess normal olabilir o zaman ufak daha ağlama falan yoksa bir sıkıntı yoktur ama sürerse uzun bir doktora görünün
Minmini sudess hmm yani üşütmekten olmaz bildiğim kadarıyla ama izleyin biraz devam ederse belki laktoz intoleransı falan gelişmiş olabilir doktorunuz yönlendirir💐