fatmaisgex doğumdan sonra sadece iki gün istahsizdim üçüncü gün aşırı acıkmıştim bana kahvaltıoik getirdiler çeşit bol yarım ekmek on dk bitirdim eşim çay tazeleme geldi ilk defa yerimi görmüştü ohaa bitirdin mi dedi bı ekmek daha istedim. Çok geçmiş olsun yeni dovum yaptı isen olabilir iştah sonrasında bebeğin çıkmasi ile boşluk oluyor genelde aşırı iştah oluyor