Kızlar 2 ay önce uyuz olduk çok uğraştık en son wlkinson kullandık iki yaşında kızımla ve ben ilaçta kullandım 13 gün oluyor şuan kızımda hiç bişey yok ama bende tek tük küçücük kırmızı bi nokta çıkıyor anlık kaşınıyor ve geçiyor acaba geçmedi mi yoksa psikolojik olarak mı yapıyorum kızım hiç kaşınmıyor ama anlamadım benden geçmedi mi yoksa