neanladinyurdagull Kontes0011 gayet iyi normalde 500 gram 1 kilo arasında alması bekleniyor benimkide 1200 1 civarı alıyordu anne sütüyle 10 aylıkken 11 kiloydu 2800 doğdu hatta hemşire az emzir dedi obez olucak
teacherblue Kontes0011 benim de 2 kilo aldı. Doktor fazla almış ama anne sütü ile olduğu için önemsemiyorum dedi. Ben çok kilolu bebek istemiyorum taşımakta zorlanırım 🥲
Kontes0011 neanladinyurdagull yürüyünce kilo falan kalmıyor bebeklerde 😀 ama başka sorun oluyor mu fazla kilodan bilemiyorum
neanladinyurdagull Kontes0011 11 aylık kızım şuan.2 aydır yürüyor kilo hiç kaybetmedi maşallahı var doyumsuz habire birşeyler yiyor yemek istiyor.yerinde asla durmuyor koltuk tepesinde geziyor evi tavaf ediyor.İlkerki tarihlerde kilo verirmi bilmiyorum ama böyle yemeğe devam ederse vereceğini sanmıyorum 😁