Bebeğim sabah sandalyeye tutunup kalkmaya çalışırken düştü başını vurdu parkelerimiz sert eski parkelerden vurdu başını biraz fazla ağladı sonra iyiydi iki buçuk saat falan oyaladım sonra uyudu uyandı biraz mızmız biraz iyi devam ederken güle oynaya tekrar uyuttum sonra ağlayarak uyandı şimdi sürekli ağlıyor yani ya mizmizlaniyor ya tam ağlıyor belirti yok yani harici bir istemsiz uyuklama kusma yok bakışlar iyi gibi yani bir farklılık görmedim götürmeli miyim ağlıyor diye de gitmek istemiyorum ama pişman olmaktan da korkuyorum