Kubrasuman benimde 10 aylık kızım 2. ye hamileyim 2.5 aylık 🙈 kızım emiyor ve ek gıda da alıyor ilk öğrendiğimde kızım emdiği için çok vicdan yaptım 😑😢 sonrasında kadın Doğum doktorum bebek 5 aylık olana kadar emzirebilirsin 5 Aydan sonra sütün tadı değişiyor dedi içim rahatladı kızımın çocuk doktoru da aynı şeyi söyledi 5. Aya kadar emzireceğim bakalım ama son aya kadar emziren bile varmış 🧐 karar sizin 😌 hayırlı olsun 🐣