Arkadaşlar öğrencilere her ay para veriyormuş devlet. Yardım parası. Bilgisi olan var mı? Ben ihtiyacı olanlaradır diye düşünmüştüm ama komşum teyze geldi torunları alıyormuş. Annesi babası çalışıp evleri kendilerinin olduğu halde alıyormuş. Anlamadım nasıl iş.