birprensannesi1 en son ilaçlı tomografi dediler gittik 7 8 kere kolları delindi damar yolu bulamadılar ilaç vermek için doktor dinlensin başka zaman gelin dediler bizde götürmedik ufacık hastalık belirtisi olsun hastaneye götürdük şükür satürasyonu düzelmişti eve cihaz aldık sürekli ölçtük şimdi normale döndü ama tabi aklımız takılıyor ama küçük birleyde hastane götürüz ciğerini dinletiyoruz