Hayatım bitmiş tükenmiş durumdayım sinirlerim ben yıprandım kızım 2 yaşında oğlum 8 aylık ztn ben die bişey kalmadı 83 kiloya çıktım gündüz yiyemediğim için eşimi bekliyorum çocuklar uyudugunda 9- 10 da yemek yiyebiliyorum sitresten yarana kadar tıkınıyorum gündüz yiyemediğim için kızım 2 yaş sendromunu buram buram yaşıyor ağlama nöbetleri bişeylere diretme yemek yemeği reddetme oğlanı kıskanıyormu acaba onu sormak istiyorum bazen oynayası geldimi nadir oynuyor kendisiyle ısırmaya başladı çocugun elini ısırıp ağlatıyor yüzünü ısırıyor vurmaya başladı oyuncaklarına dokunmasını istemiyor kıskanıyormu acaba biz kıskanmasın die 2. Çocuga o kadar kucağa bile almadık kurban oldugum ama ben iyi değilim kızın krizleri ağlamaları bişey yememesi zayıflar yemeğini yesin die kendimi yırtıyorum artık bana vura vura ayaklarıyla yemek yedirirken heryerim ağrıyor istemediği için ittiriyor beni ☹️