Merhabalar otizm ile ilgili bir çok yazı okudum. Benim bebeğim üç aylık Ve hiç göz teması kurmuyor gözünü kaçırıyor emerken de bana bakmasını sağlarken de sürekli göz temasından kaçıyor kafasını sürekli çeviriyor ışığa ve gölgeleri takıntılı sadece ışık ve gölgeler bakıyor bu çok mu normal yoksa otizm belirtisi mi? Bu durumu yaşayan anneler var mı?