Arkadaşlar kızım 16 aylik 4 gündür ishali gidiyor ilk ateslendij antibiyotik kullandık bitince ishalimiz basladi gaita ve kan tahlilinde bisey cikmadi Çarşamba gunu 2 serum aldi ve enterogermina kida probiyotige başladık ama gecmiyor yani 14 felan bez degistirdim haslana patates muz felanda yemiyir hatta hic bisey yemiyir sadece süt kraker felan başka onerebileceginiz birsey varsa yazarmisiniz lütfen