zeyno0904 Nebulizatör içine serum koyulup burun açılıyormuş bir zararı var mı kızlar ona göre alacağım bu şekilde bebişinin burnunu açan var mı işe yarıyor mu
SuMisalii zeyno0904 ilk olarak serum fizyolojik ile normal açıyorum burun aspiratmrğ ile çekiyorum bi süre sonra da nebülizatöre koyuyorum oda akmasına yardımcı oluyor.
SuMisalii zeyno0904 uzun zamandır kullanıyorum doktor tavsiyesi ile almıştık biz 4 aylık falandı o zaman şuan 23 aylık ve hasta kullanıyorum hemde günde 4 5 kez çekim yapıyorum.
Kontes0011 zeyno0904 doktor açmanız gerekiyor dedi akıntı ciğerlere inmemesi gerekiyor daha sıkıntılı. Birde ağızla çekilen aspiratör çok kuvvetli olmuyor sanırım doktor onu kullanın dedi