Kızlar bebeğim 3 ay 5 günlük 8 gündür grip hatta ilk 2 gün hafif öksürüğü vardı o çok şükür geçti fakat 8 gündür geniz tıkanıklığı geçmiyor uyuyamıyor ağlıyor beslenemiyor bebek 2 kez doktora gittik ilaç vermiıyor fizyolojik ile temizlememizi söylüyor sadece ve nemli ortamda tutun dıyor. 3 saate bir fizyolojik ile temizliyoruz ama hala geçmedi hıkırtısı başına gelen var mı nasıl atlattınız