akdemrfdn 2 aylık bebeğim 7 gündür kakasını yapamıyor. Ne yapmalıyım? Zeytinyağı içiriyorum ama çaresiz. Anne sütüyle besleniyor, geceleri yalnızca 60 cc mama içip uyuyor.
mero_81 akdemrfdn saf zeytinyağını mamasına koyun bir çay kaşığı ama doğal olsun zeytinyağı ben günde 3-4 öğününe koyarım 6 aylık olcaz hiç kabızlık yaşamadık mama ile beslendiği halde
hazale966 akdemrfdn ben erik yiyordum kakasını yapamadıgınd sonrasında emziriyordum kakasını rahat yapıyordu. Sizde bi deneyin belki sizdede işe yarar banada annem söylemişti
odtz akdemrfdn benim bebeğim de aynen öyle 3 gün oldu yapmadı hala ya mamayı günde 60 cc ortalama veriyorum hep anne sütü normal mi acaba
eraysen akdemrfdn genelde ikinci aya doğru bebeklerde kaka yapma sıklığı azalır bu 1 buçuk 2 ay kadar sürer anne sütü alan bebeklerde 10-15 gün mama alan bebeklerde 8-12 gün kadar uzun süreler normal kabul edilir bu kabızlık değil seyrek dışkılamadır bu aylarda normaldir birşey yapmanıza gerek yok eğer ki karın şişliği sürekli kusma olursa doktorunuza danışmakta fayda olur onun dışında bebeğe içirilen zeytinyağının kaka yapmasına çok büyük faydası olmaz ayrıca popoya yapılan uyarılar sanılanın aksine tehlikelidir odtz
esracaglar Benim kızım anne sütü ile besleniyordu ve 14 gün yapmadı doktora götürdük anne sütü ile normal dedi ama içiniz rahat etsin isterseniz doktora götürün
incisare1 Benim bebeğimde 17 günlük sütüm yetmediği için mama takviyesi yapıyorum.5 gün kakasını yapmadı eczaneden maflor prebiyotik alıp mamasına karıştırıp verdik ertesi gün yaptı kakasını. Tavsiye ederim size de
susamtanem_ akdemrfdn karnına masaj bide internette bakın kucakta tutma yöntemleri var çok işe yarıyor ılık banyo falan
ozkaraday akdemrfdn 10 güne kadar normal demişti doktorumuz maflor kullanıyorduk zaten bigoai ve tribudat şurup verdi çok rahatsız olursa fitil yapıyordum normalde 3 4 güne bir yapıyor