Esenler kadın doğum Bedia hanıma gidiyorum memnunum .. özele götürdüm iki kere memnun kalmadım . Aynı muayene sonuçta diyip devlete karar verdim arkadaşımda bu bayana gidiyor oda memnun deneyin isterseniz . Bide aynı yerde Mahmut bal öneriliyor . İki kere gittim ek gıda öncesi özele gideceğim sadece